hemma??

Ja iaf fysiskt har vi komit hem, el jag vet inte om man kan kalla det hem när man absolut bara vill stanna kvar där man är.
Jag skulle lätt ha kunnat lämna allt jag äger och har och stannat kvar i värmen- om jag visste att vi skulle klara det ekonomiskt!
Vi har levt lyxliv på många sätt- inga krav annat än att passa mattiderna, inte för att det var en katasrof att missa en måltid för då var det bara att ta en bit pizza, el korv eller macka el kakor, eller en massa drinkar el glass osv osv...
klockan 9 åt vi frukostbuffé med omelett, vita bönor, bacon eller krämig grek yoghurt med frukt och chokladflingor, nybakat bröd och pålägg och till avslutning nybakade vinerbullar med pistage el jordgubbsfyllning.

Sen har barnen lekt och lekt, mest i poolen men även i lekparken och havet. Hela dagarna har det funnits aktiviteter att göra om man inte orkar bara njuta.
Vattegympa 2 ggr om dan tennisbana, gym, vattenpolo, fotbollsmatcher, beachvolly coctailgame osv. Casper har några gånger varit med på barnaktiviteter något han gillat massor.

Tänkte tömma kameran och skriva lite mer om varje dag, men kanske gör det imorgon för nu är det dags att sova strax.
Andreas ska iväg och jobba men jag ska SOVA!!!
Vi fick vänta 5 timmar på flygplatsen så vi kom hem 10 i morse istället för 5 som beräknat. Bäddade ner barnen en stund i sängen för att få sova men de var inte särskilt trötta efter att ha sovit hela vägen hem. Så det var bara att snällt gå upp och laga mat och låta andy stackarn sova inför nattskiftet.

natti


Kommentarer
Postat av: Victoria

Välkomna hem då :)!! Låter ju hur bra som helst det där. Vill också åka till värmen.

Tack! Ja nu har jag kommit in på skolan. Får se om man fixar det nu då. Men roligt är det :). Nej jag har inget körkort. Det var min syster Elin som körde, om du tänkte på ålandsresan! Kraam

2008-08-31 @ 20:52:00
URL: http://viccis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Underbart att ni nhaft det så bra! Ska bli kul att få se lite bilder sedan :-) Kram!

2008-09-01 @ 06:05:14
URL: http://zandrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0