när jag ändå håller på...

så kan jag ju lika gärna fortsätta att lägga in bilder.
Måste ju lära mej hur sidan fungerar :)


så här gott tycker Lua att det är med tårta!
Hennes ettårs firande i efterskott eftersom vi var på gotland när hon fyllde.

gör vad som helst för att ta sej upp

så sur för att grinden är i vägen... men ok jag tar väl pappas skor istället då



jag är ingen soffpotatis bara mammas bästa!


simultankapacitet!
Kan både gunga äta äpple OCH se söt ut- de ni!



kräfta som jag är så älskar jag vatten, dammsjön rules



jag har ju en son också ;)
men han gillar inte att vara med på kort, men ibland så lyckas man fånga honom...



två gånger på en dag tom!


ja gissa vad hon älskar?!
Hon kan äta hur många som helst



igår hälsade vi på hos Lisen, Jens och lilla Oliver 2 månader.
Han gillade att ligga hos Casper!
Tack för att vi fick komma och fika hos er och framförallt se er och er lilla goding!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0