ojta!!

sitter här de sista timmarna innan vi åker, är nu exakt på minuten 12 timmar kvar!

Jag hoppas på fint väder och friska barn en hel vecka nu!
Önskar också att jag i min packning kunde ta med alla er andra som är förtjänta en semester men min väska är FULL!!
What?? packning för 4 personer i 2 väskor???? Och sen att få in dem i bilen det blir nästa problem! EL ja våra väskor ska väl gå men de plus vagnen och mammas och min brorsas väskor också! 4 resväskor och en vagn??? jag har ingen minibuss utan en kombi!

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00567/kultfilm_567321w.jpg

Jag kan riktigt se oss framför mej!
Vi hade iaf tur med vädret- känns precis som min familj! hahahaha

nä natta kudden nu!

Föresten jag har klippt mej ;)    ....mycket.....

bye bye!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ha det så trevligt på semestern.. Åhh har du klippt dig, så spännande. Jag har också klippt mig mycket. Lika bra nu när det ramlar bort ändå!! Sköt om er KRAM

2008-08-23 @ 22:57:54
URL: http://viccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0