onsdag

idag kommer jag börja nedräkningen! Onsdag redan, bara 3!!!!! dar kvar till vår efterlängtade semester.
Nu har jag bara en meterlång lista på saker som måste göras innan. Hade helst renoverat färdigt huset innan men det hann jag inte =)(
Men två fönster har jag hunnit med att skrapa, byta glas och måla. Med vår vanliga skicklighet eller otur jag vet inte, så har fönstrerna svällt under dan och passar inte längre i karmen. Kanske får stanna hemma och passa fönster istället för att njuta drinkar.

Idag är det tvätt och packning som gäller, är så skönt att vara klar i tid.
En sväng förbi farfar blir det också, ett måste även om det är sååå jobbbigt att se honom så....gammal!

Min tuttunge ligger här eller hon sitter fast som en igel vid mitt bröst. Nu har hon kommit på en teknik som gör det OMÖJLIGT att få bort henne! När jag försöker sätta ett finger i mungipan på henne så slår hon med armarna, nyper mej med sina vassa naglar och biter till så pass att hon inte kommer loss. Hon vill helst ha tutten i munnen hela tiden/hela natten något hennes mor inte gillar utan försöker pilla ut sitt bröst under förtvivlan utan att dottern vaknar. Nu måste jag snart sluta amma om hon ska fortsätta, fast jag inte vill.
Är lite rädd för vad som kan visa sej när jag slutar, med tanke på Casper.

Nu är det frukost dags!

Snart ligger jag här...



















Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh va mysigt det ser ut på bilderna, är inte aaaalls avundsjuk ;-) Skämt åsido, hoppas att ni får det TOPPEN! Sen måste vi göra ett nytt försök att ses, Molly tjatar om C varje dag nu, haha. KRAM!

2008-08-20 @ 13:59:34
URL: http://zandrisens.blogg.se/
Postat av: Victoria

Det där ser ju inte alls dumt ut. Hoppas ni får en underbar semester!!!

2008-08-21 @ 11:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0