torsdag

så här såg det ut på mitt nymålade fönster

Snart har en vecka av min semester passerat, en jobbförfrågan har redan hunnits med, men nej du!!

En tur till västerås i måndags- bara sådär och en tur till gävle igår har vi hunnit med förutom fönstermålning.

Igår på väg ut till bilen blev Casper påkörd av en cyklist, Fatta vad fort det går fast det var en cykel!
Tjejen som cyklade blev jätteskraj och jag bara arg- på C. Jag har nämnligen sagt åt honom MASSOR med gånger att man inte får springa på parkeringar eftersom inte de som kör bilar hinner se honom och väja. Men kaxungen bara säjer att då då ska han minnsan...  SIst vi handlade blev jag så arg på honom för att han sprang att jag vände och gick tillbaka med honom till bilen. Men lik för... så gör han det igen.
Jag blir så matt, han lyssnar inte alls!!
Kanske han lärde sej nu, tur i oturen att det var en cykel och inte en bil.
Kan tillägga att jag inte hann stoppa honom innan det small fast jag var med!

Dagen idag började jag med att tvätta det nymålade fönstret eftersom snorungarna i området vi bor i hade roat sej med att kasta körsbär på vårat hus.
Stryk skulle dom ha!
Är ingen som förespråkar aga- såklart, men jag blir så FÖRBANNAD! Det är inte första gången det är här och håller på!

Ja ja!

Idag ska jag fortsätta renoveringen här inne eftersom fönstermålning bara är att glömma i det här vädret. Men å andra sidan får jag ju lite gjort inne istället, och det är inte fel! :)

Kanske kan ta tag i den här sidan och lägga in lite bilder och sånt också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0