Trött!

Ja idag är jag supertrött, men mår som jag förtjänar sägs det.
Efter att igår ha varit ut för första gången sen... ja jag minns inte ens! Så känner jag mej lite sliten!
Kom hem klockan 2 i natt och sen upp före 8 för att hinna till jobbet. Ja jag var tvungen att ta bussen idag hmm

Julbordet med jobbet var superroligt!
Stängde på jobbet klockan 17 vi hjälp av  Sanna å Siggan, Siggans man hämtade oss så med varisn cider i handen åkte vi mot Falun. Hade fått olika tider så vi gick på Siggans- tyvärr! Vi var framme vid regementet 17.50 och då var dörrarna fortfarande låsta. Så med (ytterligare) en cider i handen traskade vi mot lasarettet för att inte frysa ihjäl, det var -9´ och i strumpbyxor och kjol blev det svinkallt.
När klockan närmade sej 19 ringde vi resten av gänget och frågade vart de tagit vägen, men de festade förfullt i grycksbo så vi gick före in. God mat massa dricka och ännu mera skratt under ett par timmar innan några begav sej hemåt.
Ja skratt ja! Längesen jag skrattade så mycket! Det sägs att det finns bild ute på en kassler nu- jag med nätstrumpbyxor, haha.

 Vi var några (4) kvar som tog på oss rollen att festa för hela företaget så vi tog tag i den saken nu innan stan hägrade.
 Jag och Sanna gick till Harrys (stort misstag) kände mej 100 år! Ett par mindre pubar och sen slutligen O´learys innan bussen hem.

Men kul det hade jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0