lördag igen

Idag blev jag firad!
Vi hade mitt kalas hemma hos mamma eftersom jag jobbade på dan.
Bjöd på medelhavspaj med sallad och sen choklad och körsbärstårta.
Fick ett till presentkort på underverket så nu ska jag shoppa underkläder- jiihoo!!
Presentkort på kupolen och en slagssekatör till mitt trädgårdsarbete. Superbra presenter!
Tidigare har jag fått presentkort på underverket, pengar till en tårtkurs, ett smycke och pysselböcker.

Jag är som barnen - jag älskar att fylla år!
Ja inte för att få paket utan för att få fira och bjuda hem folk.
Som den sanna kräfta jag är så älskar jag ju att ta hand om och pyssla, lägg till att laga mat och baka så känner ni mej!

Imorgon får jag skriva mer nu ska jag snart natta!

Natti..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Dags att uppdatera bloggen nu gumman, för nu är du utmanad i min blogg :-) Kraaaam!

2008-08-07 @ 07:30:59
URL: http://zandrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0