13 centimeter...

ja det kan ju tolkas som nåt HELT annat!
Och nej du snukis där det är INTE det jag talar om!

Utan om det faktiska centrimetrar som försvunnit på min kropp den senaste tiden, utan träning  dessutom, el ja bara den vanliga inget mer!

Jag har lagt om min kost helt och mår mycket bättre, nu är det en bra bit kvar men jag har kommit 13 CENTIMETER på rätt väg, det ni!

OBS inte min kropp

igår var vi på dop, och jag fuskade lite och åt potatissallad, men efterrätten åt jag inte och kände faktiskt inte mej sugen alls. Men när vi kom hem var jag såå hungrig så då lagade jag tacogratäng och mumsade halloumi.

I dag har jag jobbat och Casper varit på kalas, i morgon är det grupper som gäller sen är jag ledig resten av veckan, lyxigt!

Har inget speciellt att skriva så
natti

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tyckte väl att du såg lite tunnare ut! Du är suuuuperduktig!!! Fiiint handfat också, ska bli spännande att se det hela sen :-) KRAM!

2008-11-13 @ 10:39:22
URL: http://zandrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0