barnledig

ja så blev det!
mamma ringde mej efter kursen och berättade att barnen sov och att de gärna fick stanna över natten.
SÅ nu ska jag frossa i sömn ;-D

Känner förövrigt att kursen inspirerar mej och att jag kanske inte ska vara så feg, utan satsa på det jag vill!
Insatserna är stora och det blir massor av jobb, men å andra sidan får jag göra det jag vill!

Idag har jag och barnen haft en slappardag hemma, vi har inte ens varit ut, utan bara tagit dan som den kom, hur skönt som helst.
Tror barnen behövde det efter den hektiska helgen, och  Lua sov nästan 4 timmar på dan idag så ja...

NU ska jag titta på ett avsnitt av One tree hill innan sängen kallar. Dessutom ska jag frossa i turkisk yoghurt, hallon och liiiite riven choklad

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0