god kväll alla kära läsare!!

ska försöka lite kortfattat återskapa vad jag och min familj gått igenom de senaste dagarna!

Början på den här veckan bestod istortsett bara av städning eftersom storfrämmande väntade!

Hela huset skulle gås igenom hade jag bestämt, och ja i efterhand måste jag nog erkänna att jag hann med en heldel faktiskt!
Foton kom upp på väggarna, Luas rum är beboeligt, garderoben är fit for figt och toaletten uppe nästan klar, och ja det är en historia för sej!
I tsidags kom nämnligen den hitordnade rörkrökaren hit, först en gång och sen en gång till med material, i onsdags skulle han sen komma och göra jobbet, men jag har idag söndag fortfarande inte sett till honom!!
Men när han väl gjort jobbet kommer det bli superfint där inne!!

En bild på mitt handfat kan kanske ge en liiiten bild över hur det kommer att bli!


är så nöjd med valet!

I Onsdags hyrde vi släpvagn och körde iväg saker att sälja, nu hoppas vi på lite tur och att nån vill ha våra saker för vi har inte plats för dem längre!

Och i torsdags var det det det sista finliret innan besöket!

Vi hann uträtta nästan allt vi skulle innan de dök upp, vi hann vara hemma ca 5 minuter innan hela huset var FULLT!!

Andreas pappa Göran, alltså mina barns biologiska farfar med sambo Carina, deras dotter Zandra och hennes bror Christoffer med sambo Cattis kom hit för att hälsa på!
Vi har bara träffats en gång i somras så det kändes både nervöst och spännande!
Christofer och Cattis bodde på hotell men vi andra trängde ihop oss i vårat lilla hus, och det fungerade faktiskt jättebra!

I helgen har vi hunnit med detta

torsdagkväll; mat, prat och sen sängen

fredag morgon klockan 6 (jäääsp) bad och sen bak för mej och Lua frukost tillsammans och sen en heldag på kupolen!
På kvällen middag på Broken Dreams vi alla plus min mamma och bror, och Andreas fosterföräldrar och ett fosterbarn, supergod mat och jättetrevligt. Efteråt åkte vi hem till oss nästan allihop för prat och kaffe. Runt 1 kom vi i säng för att ca 6 på lördag morgon vakna igen.

Lördag; jag jobbade och de andra shoppade, förutom A. och barnen som var hemma och lekte i snön. På kvällen var vi hem till fostersvärisarna på sellnäsplanka, blev sent igen!

söndag; fika hos mamma vid 10.30 allihop + min farmor som också var nyfiken på våra gäster. Klockan 13 började jag jobba och gästerna började resan hemåt Gotland igen.

Nu i kväll är jag suuuupertrött och ska strax gå och sova!
har snittat 5 timmar sömn per natt och i morgon jobbar jag:

Så godnattti natt!



                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0