helg igen då..

ja ännu en vecka har hunnit passera.
Har varit ganska så ledig, så skönt!

Casper fick feber på dagis i onsdags så de ringde dit mej. Han sov resten av dan sen var febern borta på natten.
I torsdags var det korttagning på dagis så vi var dit på det, sen hem och vila.

Idag har vi mest bara slappat och pysslat, 2 julkransar av mossa har jag hunnit med att göra :-)

Känner mej allmänt sur idag då jag tycker att det är lite knepigt med maten, eller framförallt att komma på nya saker.
Till lunch åt vi kycklinggryta, jag hade zuchinipasta till medans resten av familjen åt vanlig pasta.
Casper åt ingenting som vanligt. Han börja svida om maten redan innan han smakat.
Och det gör mej så förbannad när det ska bråkas om maten hela tiden! GAH!
Till middag samma sak, jag gjorde hemlagad beasås som jag hade uppepå fiskgratängen. men nehej inte dög det heller.
När han bara grina och var dum då fick jag NOG!
som ett grinigt barn gick jag från bordet och överlät allt till min käre sambo.
Nu har jag fått lite bannor av honom, för att jag blev så grinig, men ja...
Dessutom åt de efterrätt, små magnumglassar, och det såg så gott ut! Men jag har syndat nog för idag när jag redan i morse tog liiiite sylt i keson!!
Nu är det strikt som gäller fram till söndag då vi ska hem till chefen och äta smörgåstårta.


Imorgon vet jag inte vad som händer men nåt kul ska vi väl hitta på!
Typ städa??!

kram för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0