Idol??

ja som nästan alla andra i Sverige så tittar jag på Idol, och jag måste säga att jag är förvånad över juryn.
De lyssnar inte alls på hur det låter, utan ser till utseendet hos deltagarna.
Jag blev SÅÅ glad när det var Victoria som åkte ut, hon har inte alls sjungit bra under auditonerna utan har klarat dej igenom tack vare uteseendet!!
Victoria, Jenny, och Loulou hade en gräsligsångteknik och mer skrek än sjöng och det lät fördjävligt!
Tom. Sepideh som började bra skrek under refrängerna. ugh!
Den som hade bäst kamerateknik och sångteknik fick jättedåligt juryutlåtande, jag tom njöt när hon sjöng!!! Tack Yasmina!!
Anna B gjorde ett bra framträdande och roligt med en upptempolåt i slowtempo!! Men gahh vaddå Lailas kommentar får mej att vilja bojkotta IDOL!! Du är 16 du ska va ung och cool - el hur hon nu sa! Fyyyy man ska va ung och snygg i deras ögon för att räknas. Jag tyckte hon var jättefin i den svarta klänningen!!
Loulou har jag väldigt svårt för, visst hon har bra röst, men hon skulle aldrig klara sej i verkligheten!
Varför så stolt berätta att de sytt upp kläder just för henne?? När alla fattar att det är för att hon är för stor för de kläder som finns?? Och varför valde de att sätta på henne ett tält, som dessutom såg ut att vara kvarglömt från en reaggecamping? Nej tyvärr det funkar inte för mej!
Ser fram emot kvällens uppträdande och hoppas att killarna törs sticka ut! Som tex Lars att han vågar stå på sej och inte faller för domarna!

Nu ska jag sätta på en bra skiva och börja beta av på min att göra lista!
Har massor att göra nu när barnen är på dagis, dessutom har jag (dum som jag är) lovat Casper att vi ska cykla hem idag, SÅ cykeln står på dagis och väntar, och jag vet fler som kommer att vilja åka hem idag!
Varför varför varför??? Nu måste jag åka hemifrån mycket tidigare och dessutom cykla upp på fraggelberget en tur på ca 1 mil med bara uppför, för att sen cykla ner igen.
Men bra träning är det och det behöver jag, och barnen för en upplevelse på köpet!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Nej du ormar är inget för mig :)! Hur går det med jobb sökandet?! Hoppas verkligen du hittar nå jobb snart. Kan inte vara roligt att ha den pressen på sig :(. Ta och njut när barnen är på dagis det kan man vara värd. Du ska ju ut på cykeltur sen :)!

2008-09-30 @ 11:23:26
URL: http://viccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0