mitt liv?

Ja vad säger man?
 Efter att förra veckan fått veta att min jobbschema skulle ändras så har mitt liv på sättochvis förändrats en del!
Jag som har jobbat mina timmar varannan helg kommer från och med om 4 veckor inte att få göra det längre utan jag kommer att sättas in där butiken behöver mej, vilket innebär lite här och där, där ingen annan vill eller kan. Kunde inte annat än protestera när jag såg det nya schemat  och insåg att jag inte bara skulle jobba varannan helg utan nu varje helg!
Värre ändå är att jag måste acceptera ett nytt schema!
Har idag fått lite ändrade tider men har fortfarande inte alls lika bra schema som förut, då jag faktiskt kunde göra en del tillsammans med familjen på helgen.
Nu MÅSTE jag hitta ett nytt jobb! Eller ännu bättre få det jag har sökt!
Idag började jag med mina babygrupper och det kom 5 mammor med barn mot vanliga 40!! suck!!
Imorgon är det jag som masar mej till förnedringsförmedlingen efter lämning av barn på dagis!
Bläää!
Inte min dag idag men som tur är så är det någorlunda fint här hemma. Tände en brasa och lite ljus när vi kom hem idag.
SÅ så här mysigt kan det bli med lite tända ljus, och man inte ser att golvet behöver tvättas eller att lampan vid köksbordet fått en touch av kladdig barnhand, eller att massor av renovering återstår!
trevlig kväll!
                                            


               


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad mysigt med brasa! Tyckter jag är in i din blogg så gott som dagligen, idag hade jag inte vart in på några dagar och fick mycket att läsa ;-) Hoppas Lua´s sår läker fint! Måste ses framöver! Stor kram!

2008-09-24 @ 08:28:31
URL: http://zandrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0