nån som vill köpa en soffa?

Idag har jag haft en konsultation här hemma för en bröllopstårta som jag ska göra till nyår. SKa bli så kul!!
Enkel vit, tror det blir jättebra!

Igår hade vi vår första lediga dag tillsammans på jag vet inte hur länge! Vi skulle göra massor av saker men kom till ..hälften?? ja ja!
Vi levererade vår lånade barnmatstol och resesäng till min farbror med familj, köpte en cykel till Casper, städade och hade besök av Molly och Mick med föräldrar! Tack för det barnen var så nöjda sen!

I dag tog vi äääääntligen tag i saken att få undar våra gipsskivor som stått uppe hur länge som helst, och tro det eller ej men de är borta nu!! Efter det skulle vi flytta upp vår soffa men den kom inte långt alls. Redan i dörrposten tog det stopp och den ville inte alls upp. Hur vi än vände och vred så gick det inte. Så vi fick ge upp, suck vår annars så fina ganska nya soffa har nu ingen plats i vårat hus. Nån som vill adoptera henne?
Den är bara 4 år och har 2 klädslar, så det känns lite tungt!
Men det är iaf tomt på övervåningen och jag kan börja INREDA!! JIHOOOO


Har även fått ett "tips, el blivit tillfrågad om jag vill vara på en grej" och OM jag VILL !!!
Mera info senare ;))


natti natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0