bra dag idag!

Har ni sett va??Hur längesen var det sist tro??
Hittade 2 jobb att söka idag då jag gick igenom mina papper och upptäckte att arbetsgivarintyg saknades från ett gammalt jobb- hade visst bara anställningsbevis därifrån. Så jag ringde dit för att fixa papperet! När jag fick svar så berättade jag som det var att jag sökte jobb och nu upptäckt att ag-intygen saknades så jag undrade om de hade möjlighet att ordna det åt mej. I andra änden lät hon så frågande, jaha du söker jobb-nuu?? och jaha var det det du ringde om...osv
Du är inte sugen på att jobba som assistent igen eller så?
-Va vad då är ni i behov- svarade jag lika frågande (nån som söker personal???)
- Ja verkligen svarade hon varpå jag blev inbjuden till ett möte med henne.

Så nästa vecka ska jag på anställningsintervju- helt oväntat!
Hon har inga fasta rader men jobb fanns det gott om vad jag förstod och allra helst ville hon ha in nån på dygn, jaaa jublade jag!
Då lät hon lika förvånad igen! Dygn är toppen tycker jag!! Man jobbar heltid men får mycket tid med familjen, kan det bli bättre??
SÅ nu väntar jag med spänning till nästa vecka, kanske, kanske kan jag få ha turen med mej ett tag nu...

tingelinga!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Va roligt! Hoppas det fortsätter gå bra fr dig nu. Det är du värd. Stor kram

2009-04-16 @ 20:59:40
URL: http://viccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0