hahahaha

nu börjar det här bli riktigt komiskt!!

Va FAN ska det aldrig vända?????
Nu kan jag lägga till ytterligare saker på emot mej listan, jag har nämligen fått ryggskott. Tur i oturen om man så vill så hände det lagom till min frihelg från jobbet. Nog för att vi skulle bygga hela helgen men jag behövde iaf inte va sjukskriven.
Som tur är så kom min underbara kusin med kompis båda snickare och kusinens syster med kille hit och hjälpte oss, vilket var vår räddning nu när jag inte kunde göra ett jota själv!
Vi- jag och andreas hade planerat att klara hela ombyggnationen helt själva, men nu gick inte det!
Killarna har varit här torsdag, fredag och lördag och nu är väggarna uppreglade och fönster och dörr på plats.
Väntar nu på att vi bestämt panel till huset så vi kan fortsätta, och ja på att ryggontet ska försvinna såklart!
här kommer några före bilder, som det såg ut när vi rivit lite inne.

       

och några efter helgen bilder:




och så ett kort på byggarbetsplatsen

Var ju så dum att jag skulle flytta en kruka utan tanke på att den var tung, sa bara pang i ryggen!
Men men skam den som ger sej! På fredag morgon gick jag och barnen in till stan och biblan, sen var det KÖRT! har sen dess inte kunnat gå alls! Dessutom passade en underbar förkylning på att slå till nu när jag redan var däckad! Vaddå? Är det inte bättre att få allt på en gång?? Med tanke på min tur så skulle det ju annars innebära att jag ständigt fick ha nåt negativt-- som om jag inte har det menar jag.

ja menar man får ju se det från den goda sidan!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad skönt att ni fick hjälp! Hoppas ryggen bättrar på sig så att ni får en fin påskhelg! KRAM

2009-04-09 @ 11:10:47
URL: http://zandrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0