måndag

Idag har jag haft vagga gunga gå igen efter ett lååångt uppehåll pga sjukdom och lokalkrockar, men idag var det dags igen och det var roligt.
Efter att jag hämtat barnen hyrde vi en släpvagn eftersom vår trädgård var i stort behov av en rensning. Vi hann åka iväg med ett lass men fler vändor återstår i morgon.
Sen så kanske det börjar likna drömträdgården...nja skulle inte tro det va! Än har jag för mycket klagomål, och ofta undrar jag varför vi köpte huset överhuvudtaget! Jag menar mycket kan man göra nåt åt, men inte läget och det är läget jag stör mej så på!!! Jag vill kunna släppa ut ungarna själva i trädgården en stund ibland, men som vi bor går det INTE! Med autobahn vid tomtgränsen så törs jag inte det!
Tillochmed mina svärföräldrar kommenterade hur det kördes på gatan och ja...

Men drömvillan har jag hittat...det var bara det där med läget..
Strandtomt, men lite avsides, men SKITSNYGGT!! Jag skulle bli överlycklig över att få bo i ett sånt hus. Drömma får man, men jag hoppas att jag inte alltid bara behöver drömma utan att några drömmar faktiskt slår in nång gång.
Här är mitt drömhus! Till skillnad mot drömkåken som jag bor i idag ;)

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/413649

Nu ska jag natta kudden för imorgon har jag massor att göra!
RInga doktorn då Cappe har blod i näsan igen hela tiden
Kolla lokal
tippen
tvätta fönster
gå massagekurs- en liten variant
ringa rektorn för lekis
osv
osv

det ser illa ut med tiden, men tidsoptimist som jag är så ska jag iaf försöka!

natti

Kommentarer
Postat av: Sandra

ÅÅåååååh! dreggel Huset var skitsnyggt ju! Och cementgolv överallt, såååå snyggt och praktiskt! fast å andra sidan så tycker jag att ert nuvarande hus är supermysigt och personligt :-D



Håller tummarna som satan att du får jobbet, när var det dags för intervju?



Massa kramar!!!!

2009-04-29 @ 08:42:53
URL: http://zandrisens.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis på förlovningsdagen till er! KRAM

2009-04-30 @ 12:19:50
URL: http://zandrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0