tråkiga bloggen om blä..

ja det här har verkligen den tråkiga bloggen må jag säga, inte ofta det står nåt skoj i den alls!!
Kanske för att det i stortsett ALDRIG händer nåt roligt i mitt liv. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Nu har det hänt hur många som helst här i sverige, och idag var det min (o)tur, ja att bli varslad alltså.
Har nyss skrivit på papperen och den 3e juni är min sista dag på jobbet, så jävla tråkigt!!
Fattar helt enkelt inte hur vår ekonomi ska gå runt, sitter väl snart som på kommunhuset och bölar och behöver soc-bidrag utan hus och bil. fan fan fan!!
Trodde i min godtrogna värld att det var 3 olyckor sen fick det vara bra, men nu är jag uppe i..
1. Andreas varsel
2. Lunginflammation
3. T´s misshandel
4. Mats död
5. Min varsel

har säkert glömt något också eftersom det hänt för mycket nu.

Nä nu ska jag gå och gräva ner mej och helst inte kliva upp förens konjukturen vänt och man kanske kan ha turen på sin sida!
Min chef beklagade sej för ett tag sen, över att pengarna aldrig räckte till- o tänk om man inte behövde tänka så mycket på vad som köps- sa hon.
Vet du vad jag drömmer om svarade jag henne då?
Nej sa hon
- jo 2 inkomster och inte bara 1.
Oj var hennes svar och sen sa hon inget mer
Vad säger hon nu då??
Nu har vi ingen inkomst alls, mer än svindålig a-kassa!

Nu ska jag ut och rita och fundera med Andreas, eftersom vi bygger på skithuset- inte toan utan huset vi bor i!
Hade den vanliga turen att stöta på patrull när vi rev, visade sej nämligen att hela tamburen satt fast med... ja just det ingenting, den hade kunnat rasa typ igår. Så nu har vi rivit alltihop utom tak och håller på att bygga upp en ny och förhoppningsvis hållbar hall/tambur!

Kram från mej!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Men vännen! Lider verkligen med dig. Hoppas verkligen att det ordnar sig för er och att ni slipper mer tråkiga saker. KRAM

2009-04-01 @ 19:22:00
URL: http://viccis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vännen min! vet inte riktigt annat än att säga: Finns här för dig/er, alltid! Bara ett samtal bort! Massor, massor av kramar!

2009-04-06 @ 10:46:27
URL: http://zandrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0