nytt år

gott nytt år!!
Som vanligt har jag uppdaterat bloggen dåligt, men dessto mer att skriva nu då.
Nyårsafton firade vi hemma, jag ahde en stor tårtbeställning för ett bröllop på 60 pers, så hela fm jobbade jag med den. Tyckte mest jag sa - Nej Lua inte den, NEJ inte röra, AJAJAJAJ osv osv, precis en sån mamma som jag inte vill vara.
På em kom mamma och mormor hit med Casper som sovit hos mamma. Eftersom mamma skulle på fin fest så satte jag upp håret på henne, blev bra med lite pärlor och glitter.
Efter det åkte jag till Rankhyttan och leverans av tårtan. Det är en bit att åka och jag var skitorolig att rasera allt!
Rankhyttan  ligger ute i skogen så jag åkte smala vintriga skogsvägar, eftersom det var kväll så var det mörkt och det glittrade överallt- så vackert!
Allt gick bra och nån timme senare kunde jag vända hemåt.
Tyvärr glömde jag kameran hemma så nån bild på tårtan fick jag aldrig, hoppas på att brudparet fått nån bra som jag kan få sen.
Väl hemma hade familjen redan ätit nyårsmiddagen, så med Lua hängandes i benen åt jag tacorester.
Barnen slocknade och jag och Andreas slötittade på tv innan vi la oss- najs nyårsfirande hahaha.
Så  GOTT NYTT ÅR ALLA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0