En miljon- någon?

så var den här helgen snart över också, fredagen bjöd på en trevlig tur till IKEA- så skönt att göra nåt annat än renovering!
Hämtade hit lillebror som inte ville vara själv i huset, du när Kickan är borta. Satt och pratade och tittade på tv itll sent- för att vara mej.
På morognen fick jag barnen att vara tysta ett tag iaf genom att vi gemensamt började röja på Cappes rum och satte upp det nya skrivbordet med röda ben.
Vi hann en del innan  barnen upptäckte att morbror låg på soffan:D här kan man inte komma och tro att man ska få sova på morgonen.
Ringde hit Robin för vägledning när killarna skulle upp på taket, men han hann inte ens komma innan regnet stod som spön i marken och åskan dånade.
Jag bakade i stortsett hela dan och halva natten eftersom jag hade en stor doptårtebeställning.

Idag började var det tårta som gällde och det tog sin lilla tid, men bra blev det och jag är nöjd! Det är nog första gången, hoppas även att beställaren är nöjd!

Killarna har fixat på taket för det har hör och häpna varit uppehåll hela dagen! Men som det verkar så måste hela taket bytas.
Nu är det bara stora lottovinsten som FATTAS!!

Gotlands resan styr längre och längre bort....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0