30-års kris

Ja jag tror faktiskt jag har det, men nog snackat om det!

Igår morse vaknade jag först av alla i familjen, så jag gick upp och tog itu med manglingen, kokade klart
´s saften

 gjorde iordning marängtårtan

 och smörgåstårtan


. Insåg tidigt att frukost på sängen bara var att glömma!

När Andreas vaknade upptäckte han en sak på gården, så här lät det:
- Älskling har du glömt att berätta nåt för mej??
(jag) - nä det tror jag inte, vad skulle det vara? (förvånad)
a.- ja har du glömt nåt viktigt??
jag. - nä som vaddå??
a. - ja att vi skulle sälja huset eller så?
jag- va NÄÄ varför frågar du?? (nu mycket förvånad)
a. jamen varför sitter det då en till salu skylt på vår tomt??
jag- hahaha kul skämt, det går jag inte på!
a- nähä men kom då och titta här!


jag gick till fönstret och mycket riktigt, nån tyckte visst att vi skulle sälja huset och hade satt upp en orange fastighetsabyrån skylt på vår gräsmatta.

Hela dan åkte folk sakta förbi och tittade och pekade på huset trots att skylten togs bort direkt på förmiddagen när jag sett den.

Kul skämt den som gjorde det!!

mitt på dan kom det lite folk på fika




Avlslutade dagen med en tur med Casper, Sara och hennes barn Ludvig, Alvin och Ingrid
till stan och den stora festivalen.
Fick tidigt skavsår så TACK TACK mamma som kunde ordna plåster åt mej från sjukhustältet.
Min 30-årsmiddag åts på donken- allt för mina barn;)
Känndes väl sådär, hade hellre ätit på en mysigrestaurang eller tagit ett glas vin på en uteservering, men eftersom hela stan är avspärrad så är det en omöjlighet!
Men kul hade vi och jag behövde inte sitta hemma hela kvällen!

Barnen bus- Ludvig och Casper


snälla Sara och söta Ingrid

Luas kille Alvin

bjuder på ett kort på tanten också dagen till ära, men som Sara så snällt sa:
- om jag får säga nåt elakt trots din 30-årsdag så ser du äldre ut på kortet än i verkligheten.
Tack Sara!

Hann iaf höra en massa bra musik, Kalle Bah, Winnerbäck, Moneybrother och lite fler
Väl hemma klockan 00.00 så kunde jag fortsätta lyssnandet och då var det Pain, Håkan Hellström och nån mer som stod för underhållningen.
Känns lite tomt nu när det är över samtidigt som det är skönt. För inatt ska väl barnen kunna sova igen istället för att vara rädda, Pain var ingen hit att spela i sovrummet kan jag lova, både Casper och Lua var ordentligt rädda för dödsvrålen mitt i natten!!

Kan uppdatera mer sen, nu när jag äääääntligen har internet igen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är en väldigt vacker 30-åring, så det så!



KRAM!

2009-07-01 @ 18:34:21
URL: http://zandrisens.blogg.se/
Postat av: lin

tack Sandra!!

när jag gjorde mej iordning för att gå ner på stan, tittade A. på mej och suckade. Vaddå undrade jag varpå han så snällt svarar:

- ja inte är du smal inte.



gulligt va???? morrrrrrrrrrrrrrr

2009-07-01 @ 22:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0