Det är över nu..

ja nu sitter jag här seg som sjutton så där dagen efter.
Har kanske inte sovit som jag borde, och drack aningen för mycket yrselvatten inatt, eller så skyller jag helt enkelt på åldern, man kan ju det numer.
Festen blev så oerhört lyckad, och jag är enormt tacksam för det!
Förberedelserna tog som vanligt längre tid än beräknat, men det var det värt.
VI serverade buffé med efterkommande efterrättsbuffé. Tror att det var uppskattat.
Min bror hade gjort lekhäften med skitsvåra men roliga frågor- vi åkte på storstryk, men kul var det. (Och inte konstigt att ett lag kunde svaren när de satt med intenet och FUSKADE)

Kvällen blev lyckad och jag är såå nöjd- trots allt!
TACK TACK TACK ALLA NI SOM KOM OCH FESTADE MED OSS!
JAG UPPSKATTAR DET SÅ OERHÖRT MYCKET!!!!
När klockan var runt 1 gick mina kusiner som var de sista av gästerna förutom mina svärisar- som satt kvar ytterligare ett tag och pratade. Något som är väldigt ovanligt kan jag lova. Som de fosterfäräldrar de är har de alltid svårt att kunna stanna och slappna av, men igår kunde de och det var roligt.
När de gått sjöng vi sing star i killarnas omklädningsrum- hahaha jag kan inte sjunga singstar det går bara inte, jag åker på stordäng varje gång. Men sen när jag satt ner på golvet och "sjöng" utan konsonanter så gick det bättre. Eller så tyckte jag bara det ;)
Var hemma vid 4 nöjd och trött.
Sen sov jag gött på soffan till strax före 10 imorse.
Innan Jess och Tobbe åkte hem åt vi en riktig brakfrukost tillsammans.

Fick hjälp av min gulliga kusin Emelie med städningen och det var nog tur, för det var fullt med halvnakna handbollskillar i lokalen när vi kom dit, de skulle basta och värmas efter en match ute i regnet.

Mamma, min bror och storasyster kom också, sen åkte vi hem till oss och åt rester- som det finns gott om!

Lua har fått feber och vi andra superont i halsen, så de förbaskade streptokockerbacilluskerna har nog återvänt till det öhrnskahuset för en jävulstripp. SKIT baciller FÖRSVINN!!!!!!!

NU tycker jag att vi varit sjuka länge nog, och hoppas att sommaren ska få vara skade/sjukFRI!!!!

Lägger in lite bilder  från festen
  mina svärföräldrar

min farmor och Lua

min bror med presenten från kompisarna

farmors kolakakor, citronpaj med blåbärsmaräng

dessertbordet, eller en del av det

gissa vem hon brås på...

Camilla min storasyster och min kusins flickvän Jossan

min bror och jag

min bror och jag, med kollage som vår syster gjort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0