glad midsommar!

Imorgon är det midsommarafton, jag hoppas att vi ska kunna fira den i sommarstugan, men vet inte än hur det blir.
Min moster är sjuk men ska få komma hem idag, frågan är bara om vi smittar så vi får hålla oss borta.
Jag är inne på min 12e dag med halsont. har gjort allt för att få bort det onda, men nej nej!
Vaknade imorse med en liten bit av min zix kvar i munnen, där hade den legat och smällt sen igår kväll. FInt gotta för karius och baktus.

Till helgen ska vi på dop så idag äar det fixa present som gäller, och sen midsommarmat, för det ska vi väl ha oavsett.

I tisdags var vi till sutgan och klippte gräs och fixade lite. När vi kom hem fungerade inte telefon och internet, kundtjänst hade såklart hunnit stänga för dan, så igår morse ringde jag och felanmälde. Upp till 5 arbetsdar skulle det ta grrrr.
Imorse kom grannen förbi och hade samma problem. Vi har fortfarande ingen telefon men idag fungerar internet och det är väl huvudsaken ;)

Nu ska jag ta tag i alla måsten!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Shiiit, blir ju rena medeltiden utan telefon och internet, haha... Hoppas dom grejar det nsbbt!



Vi hoppas också på sol så att det blir en varm midsommar, men hur som helst, GLAD MIDSOMMAR! Måste ses snart också, var ju evigheter sen!

2009-06-18 @ 18:44:41
URL: http://zandrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0