gräs(ligt)

ibland tror jag att jag håller på att bli galen: barnen skriker, telfonen ringer, det ska diskas, plockas, städas, ringas telefonsamtal, tvättas,lagas mat osv osv osv
Då önskar jag mej långt långt bort till ett varmare land, som om det skulle vara bättre där, utan måsten.
Nu sitter jag här i värmen MED barnen skrikande och allt det andra som ska göras, och jag bara längtar till stranden. Man blir liksom aldrig nöjd tror jag.
Fast just nu tror jag att gräset är grönare på andra sidan!

Idag har jag:
felanmält telefonen IGEN!! för igår var det en man som pratade samtidigt som jag pratade med mamma
felanmält internet för det fungerar bara stundvis på dagarna och inte alls på kvällarna sen 2 veckor tillbaka
betalat räkningarna --usch å fy!
ringt mormor angående stugan
ringt firma angående grus
ringt mamma angående firman med gruset
letat gotlandsboende
tagit hand om barnen som skrek under hela den tiden som jag gjorde allt det andra
sorterat all tvätt som jag tvättat
kollat igenom mejlen
sökt efter jobb
ringt bilfirman angående service på bilen

och än är inte dan slut...






men jag är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0