håhå jaja

fy vilken dag och vilken natt jag haft.
Klockan 3.30 funderade jag på om jag skulle blogga, sitta på facebook eller läsa tidningen, som förövrigt inte var uppdaterad sådär mitt i natten.
Min älskade dotter fick för sej att hon inte skulle sova i natt. Jag satt uppe lite länge och Lua vaknade och la sej hos mej på engång. Sen var hon vaken, snuttade på mina numera ömma bröst eller skrek resten av natten. Jag försökte med ALLT! för attt få henne att sova, men utan resultat. När klockan var strax före halv tre!!! gick vi ner för att göra välling och sen upp igen, tror ni hon åt vällingen?? NÄ! Utan en stund senare bestämde hon att vi skulle ner till datastolen, så jag satte igång datorn och försökte underhålla mej. När klockan var 6 så tyckte hon att vi skulle lägga oss igen så det gjorde vi och jag fick sova till strax efter 7. Skitunge ;) jag visste att hon inte mådde bra så jag hade tålamod länge, men fy vad trött jag var sådär mitt i natten.
Knappa 2 timmars sömn fick jag i natt och det har tagit ut sin rätt idag- jag är HELT SLUT!!!
Såklart hade jag massor inplanerat så jag kunde inte bara krypa ner under täcket igen.
                                                                           



Ringde vc och frågade vad de trodde då Lua andats väldigt tungt, varit svullen i ansiktet, och har ögoninflammation i båda ögonen och grejat massor med ett öra. FIck en tid direkt på morgonen så jag väckte Lua (hämnden är ljuv) och åkte upp till sjukhuset. Doktorn hittade inget fel på henne, men konstaterade att hon nog höll på att utveckla astma.
Så jag fick ventolin utskrivet och order att ge nässpray varje kväll för att underlätta andningen.
Lua snarkar när hon sover fast hon sitter upp!


Fick ställa in min tid för vaxning och färgning av ögonbrynen, men hade tur att få en ny tid snart.
Dessutom valde jag att inte gå ut och äta med jobbet i kväll och det var tur det för jag är svintrött!
Nu ska jag gå och sova då jag imorgon har en balfrisyr att ta tag i.






så här skulle den se ut från början, men nu har tjejen ändrat sej, så vi får se hur det blir...


Natti

Kommentarer
Postat av: Sandra

En sån frisyr gjorde jag på Stina i julas, det var klurigt men blev väldans fint! Kommer nog att gå galant för dig darling!

2009-06-09 @ 12:04:46
URL: http://zandrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0