student i KYLA

i fredags var vi på studentfirande. Min ena kusin gick ut gymnasiet i Säter och hennes bror i Borlänge, men en kvarts mellanrum. SÅ vi åkte till SÄter då det inte verkade bli så måga som skulle dit. Och fy attan vad kallt det var där!!!! Lite spooky ställe också för den delen, i enda delen av huset glada studenter och i den andra delen sjuka patienter inlåsta och med stängsel runt huset. HUUU
Vinden gjorde sitt bästa för att kyla ner oss genom att blåsa starka kyliga vindar över ljustern, även skolan hjälpte faktiskt till att kyla av stämningen genom att låta 3 gubbar spela upp till gammeldans. Gubbarna en på bas, en på trummor och den sista på gitarr och sång ( i rockposition med benen- det såg för roligt ut!!) stod i ett litet partytält med texten "Dahlander- skolan för framtiden" eller nåt sånt- patetiskt!! Vilken student vill höra Kalle schewens vals, eller rönnerdal, nä fram med nåt mordernare nästa år tack!

 

Efter säter firade vi borlänge med god mat och gott sällskap.


 

och en bild som storasyrran som inte tog studenten den här gången

tillsammans med Lua

på lördagen var det fest ned sverige som tema.
En kulla av äldre modell och en kulla av yngre modell fanns med, samt Emil, Kluft, och supporters.
Superkul fest, fast kallt som satan var det. Vid 3 tyckte vi att det var dags att rulla hemmåt.

Sov lääänge imorse sen hämtade vi hem barnen.
Lua är så dåsig så jag är lite orolig över henne. Hon snarkar fast hon sitter upp- då tycker ajg att det verkar tätt i halsen på henne!!!
Kanske blir akuten i natt?! Vem vet



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättefina tårtor, lät supersmarriga också :-) Och sen är jag verkligen superledsen att vi inte kan komma på lördag, hoppas på att kunna gottgöra det vid senare tillfälle!



Vi kan väl ta en lunch framöver? Slå mig en pling när du hinner så vi kan styra upp nåt :-)



Kramar!

2009-06-08 @ 11:28:07
URL: http://zandrisens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja tårtorna blev uppskattade som tur var. Gillar själv inte tårta så värst mycket, speciellt inte de jag gjort själv.

Ni behöver inte alls gottgöra mej på nåt sätt!!! Detvar som sagt inte alls er jag menade utan de som fortfarande inte hörts av, typ tidigare kollegor- jag har ju faktiskt slutat och tyckte att det här var ett värdigt slut men men...



Lunch kan jag i stortsett vilken dag som helst utom den här veckan, ha liite mycket att stå i ;)



kram i massor

2009-06-08 @ 18:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0