frisyrer av olika slag

och så har den här veckan också gått i rasande fart! Torsdag redan!
I tisdags satte jag upp en balfrisyr, det gick toppen

bakifrån

tycker hon blev superfin med sminkning och klänning!

Igår onsdag  försökte jag hitta kläder till på lördag, men kom hem med 2 par skor till Cappe då det var halva priset på riktiga dojjor, och ett par jeans till mej.
Fyndade också en duk på rusta- en duk jag hittat och tänkt betala dubblapriset på innan jag visste att den fanns på rusta.

  FILTLÖPARE

FILTLÖPARE
sååå läcker!

Idag har jag haft en riktigt jäktig dag. Började med att gå upp 7 för att hinna i tid till grycksbo och min inbokade tid för vaxning och färgning av bryn/fransar. Tack tack tack Anna för ett bra jobb! Och sen körde jag som en galning till borlänge för att hinna till min klipp och färgtid. Men frissan ville inte färga mitt hår då det var slitet utan jag fick en nytid nästa vecka istället. Men eftersom jag en tid kännt att jag tröttnat på att håret alltid är tovigt och att det inte går att göra nåt med det så åkte det av! Ja det ni ;) Ja frisören tyckte att vi skulle ta det i omgångar så de tinte skulle kännas så kort första gången. Hon och jag har nog lite olika uppfattningar om vad kort betyder, för mej är axlarna kort det var det tydligen inte för henne. : 0

Sen har jag och min bror varit och handlat det (förhoppningsvis) sista till festen. Det blev en hel del kan jag säga!
När vi kom hem visade det sig att han fått feber- han med! Cappe vaknade med feber i morse så han har legat på soffan hela dan. Lua är bättre. Jag har kli i halsen, hosta och huvudvärk.

Festen ja, det verkar som att den inte vill bli av; förstår inte vem det är som inte unnar mej den?? Men nån är det verkligen!
För det första är det MÅNGA som tackat nej av olika skäl, mer än hälften faktiskt. SÅ är det när man som jag fyller på sommaren- då kan inte folk komma.
Nu har det strulat så mycket att jag nästan vill ställa in, tråkigt nog.

¤Lua har varit dålig hela veckan så mina förberedelser ligger låååångt efter.
¤Jag har mått dåligt och gör fortfarande- trots Mivitotal, saltgurgling, teatreegurgling, echinaea te, echinaea brustablett, esberitoxtabletter. Ja jag tror jag har testat allt!
¤ min moster blev akutopererad igår, inget farligt men hon mår såklart inte bra
¤ min bror har nu fått feber
¤ många som inte KAN komma
¤ många som inte alls hört av sej
¤ ja listan kan göras längre men det tänker jag inte tråka er med.

Nu måste jag plocka upp alla matvaror ur påsarna och sen lägga mej så jag kan baka och laga mat imorgon!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh gumman vad ledsen jag blir när jag hör att det är så många som inte kan komma :-( Hoppas det blir toppen i alla fall!!!!



JÄTTEFIN frisyr, gud vad duktig du är! Är riktigt supernyfiken på ditt nuya svall också, så du får vackert be karln din fota så att vi får se :-)



Massor av kramar!

2009-06-12 @ 09:32:39
URL: http://zandrisens.blogg.se/
Postat av: Sara

Nu blev jag mega nyfiken på din nya frisyr, tror du är lika snygg som alltid!

Hoppas att festen blir lyckad, trots många nej tackare. Vi andra ska göra vårat bästa i alla fall! Hoppas du och barnen kryar på er, du är värd en trevlig dag!



Kramar

2009-06-12 @ 21:57:39
URL: http://sursara.blogg.se/
Postat av: Victoria

Usch va tråkigt att så många inte kunde komma på festen. Det hade ju varit jättetrevligt :(. Hoppas ni fick en trevlig fest ändå. Duktig du är med hår då, det blev ju toppen. Själv är jag glad om jag får ihop en fläta på Ida ;). Ha det så bra vännen KRAAAM

2009-06-14 @ 19:08:27
Postat av: Anonym

tack snälla ni!

Bild på nej tror jag inte att det blir, för jag HATAR att va med på kort! ;) Ni får se till att träffa mej istället;) PUSS

2009-06-14 @ 20:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0