allt för dej Sandra ;)

håller med måste uppdater lite nu!
Jag har verkligen inte orkat skriva om all skit som varit nu ett tag. Har faktiskt nte ens varit in på sidan sen jag skrev sist i januari.
I slutet på förra året skrev jag att ajg längtade efter 2009 och att det förhoppningsvis skulle bli ett bättre år, för sämre kunde det ju inte bli- tänk så man kan ha fel!
Detta år började inte alls bra för oss- tyvärr!
Först blev barnen sjuka, ja framförallt Casper efter att ha varit febrig i många dar fick han hjälp med vad som visade sej vara lunginflammation. Sen blev min bror misshandlad av en kille- riktigt illa dessutom, tänk om folk bara visste hur lite som behövs för att det ska bli stora skador!
Sen kom det sista dråpslaget- min älskade morbror dör i en hemsk olycka på väg hem från jobbet i sälen.
Jag har inte smällt det än och undrar om man nånsin kommer förstå varför.
Nu är jag den enda tjej/ kvinna på mammas sida( förutom  min kusin som inte haft förhållande) som inte är änka. Tragiskt tycker jag, snart 30 och den enda som har sin älskade kvar.
Inte utan att man funderar hur länge man ska få vara två. Mamma änka vid 30, mormor vid 60 och min moster vid 50, nu fattas bara en vid 40, huuu nrj nu ska jag tänka på nåt annat.

Eftersom det här året inte visat sej på sin bästa sida än så är det bara att hoppas att vi går mot ljusare tider nu. Längtar efter våren och solen och bättre tider!

Idag är det barnkalas som gäller och det är ju alltid skoj!
Man får njuta av det lilla!!

Ha en bra dag och ta var på varandra, man vet aldrig!!

kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Puss på dig gumman! Och tänk på att allt blir soligare och ljusare nu, vinden vänder och dessutom kommer jag att finnas i brlge på dagstid :-) Krama barnen och A (som INTE kommer att dö) från mig!

2009-03-16 @ 11:56:57
URL: http://zandrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0