nåja skriver lite oftare iallafall

Idag har vi lämnat barnen på dagis igen, känns så konstigt att vara hemma utan dem, samtidigt som jag vet att jag inte skulle hunnit med ens hälften av vad jag skulle om de varit hemma. Och dessutom så blir jag en bättre mamma om jag hinner både barnen och det andra jag måste göra. Typ söka jobb, städa, tvätta och ja ni vet...
Barnen har varit hemma efterosm det satt en storskylt på dagis i måndags när vi kom dit att det går magsjuka där, och det vill vi minsann inte ha! SÅ vi vände i dörren och barnen fick tillbringa en dag med sin mamma på jobbet. Lua som älskar sången tyckte att det var roligt, Casper som inte tycker om sången blev dryg och terroriserade resten av personalen i kyrkan med sitt eviga prat!

Idag ska jag fundera ut hur jag ska gå tillväga med blomsterarrangemanget till begravningen på fredag. Har tänkt mej göra en surfbräda med segel, tycker att det är roligare när det är personligt!
Har tidigare gjort en stor g-klav som det vällde ut blommor ur, som en symbol, g-klaven stod för musik och blommorna alla toner som kommer ur den.




så här blev den, dålig bild men man förstår tanken!

Lägger upp en bild här när brädan är klar, få se om den blir lika omtyckt som g-klaven!

Nu måste ajg sätta fart om jag ska hinna med allt.
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0