ny spaad och som en ny människa?

nja kanske inte riktigt men skönt var det iallfall!
Mamma tyckte att vi alla behövde en stunds avkoppling efter fredagens pärs, och det kunde vi inte mer än hålla med om!

Ja fredagen ja... den gick bra om man nu kan säga så, det var oerhört vackert och ledsamt!
Ca 3-400 personer kom för att ta farväl, jag och mikn syster sjöng "Himlen är oskyldigt blå" och sedan var det Janne Stumsner, och Janne Åström med band som stod för musiken- SÅ VACKERT!!!
Blommorna gick bra, men jag har inte tömt kameran än så bild kommer sen.

Och idag ahr vi varit till svärmors spa allihop och bara njutit! Vilka grejer hon har där!!
Jag önskade bara att en ny människa kommit ut efter det där! EN med ett jobb lite mer att leva på!

Ska åka till stockholm om nån vecka med mamma är det tänkt, men nu börjar jag tveka! Hur 17 ska denna månad gå runt?? Och dessutom en (iof värförtjänt) resa på det.
SUCK!! kan det inte bara dimpa ner en miljon eller flera här i trädgården, jag lovar att inte klaga!!

Bygget med tamburen flyter på och idag har vi rivit en sida av den, så förhoppningsvis så kan vi riva en sida till imorogn och sen börja regla upp!
Känns lite sjukt att stänga ytterdörren, när en hel sida på tamburen är borta. Höll dessutom på att låsa dörren när jag kom hem ikväll, haha haha

nu måste jag sova så jag vaknar pigg imorgon när barnen ska skjutsas till dagis.

kram för idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0