arbetsförmedling??

Idag har min handledare??? på arbetsförmedlingen ringt återbud igen...för ja jag vet inte längre vilken gång i ordningen!
Tur att det är hon som ändrar och inte jag för då skulle jag väl bli av med a-kassan på en gång förstår jag.
Min förra handledare var otrevlig i telefon och jag funderade skarpt på att byta, men rätt som det var så fick jag ett brev om att jag fått en ny kontaktperson. Jag ringde henne som avtalat utan resultat tillslut så ringde jag växeln och fick veta att hon var ledig. När hon hörde av sej bestämde vi en tid...som blev en ny tid, som blev en ny tid.... så jag har ännu ej träffat henne och har haft henne sen november tror jag.
Men hon är iaf trevlig till skillnad mot anda handläggare!
El vad säger du Andy?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0