hahaha

jag hinner inte med att skriva här just nu.
Livet är ett hån, fast jag är arbetslös så hinner jag inte ens hälften av vad jag behöver!
Hur hinner man med jobb, hus, familj och allt annat som behöver göras??

Jag har varit på intervju och det gick sådär, de lät intresserade, men de kunde inte erbjuda det jag ville. Ska höras på tisdag så får vi se hur det blir.
Helst vill jag jobba med det jag är utbildad- såklart annars vill jag ha ett stimulerande jobb där jag får vara kreativ och träffa folk. I ett ensam jobb mer eller mindre utan kollegor kommer jag klättra på väggarna- så mycket känner jag mej själv!
Så bla därför kommer jag nog tacka nej till de få timmar som de kunde erbjuda.

Men ajg har lämnat in en ansökan till vår konkurrentbutik i huset där jag jobbar. Har förtur men har nu fått veta att många sökt tjänsten, konstigt nog eftersom det bara är 5h/v. Vem vill ha det om man inte måste liksom?
Dessutom undrar jag hur så många fått veta om tjänsten då det var en intern annons som bara var ute ett par dar. Men ja ja, bara allt går rätt till så är jag nöjd.

Har lämnat in ett par ansökningar till och de hoppas jag lite mer på, men får se om de hör av sej!!

I helgen har jag jobbat, utöver det har vi bara varit hemma och myst i solen.
Mycket grillat har det blivit också, precis som det ska när vädret tillåter!

I veckan händer mycket, bvc med Casper, möte med ams och lite annat.

Förresten så har vi bokat in oss på en husvisning ;)
Tingeling...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Husvisning???? Tell me more! Håller tummarna för jobbet!

2009-05-05 @ 09:18:13
URL: http://zandrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0