jag har gjort det...

jag har gjort det jag trodde att jag aldrig skulle göra, el jag har tidigare lovat mej själv att aldrig göra det!
Jag har köpt en studsmatta, en sån där livsfarlig sak som barnen kan ramla och slå sej på. Visserligen har den nät, men ändå.
VI insåg för ett tag sen att det var verkligen behövligt för både Casper och Lua så nu slog vi till. Kan väl inte säga att jag älskar den massor, men jag tror ändå att den blir bar här hemma.
Barnen får nåt att underhålla sej med när vi vuxna tråkiga föräldrar måste göra annat, vilket händer alldeles för ofta enligt barnen. Sen är den bra att göra av med energi på både som vuxen och barn, kanske ge lite motion också.

Jobbar hela veckan nu, det är min sista vecka och det känns både fruktansvärt sorgligt och lite skönt att få vara med barnen i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0