Länge leve hockeyn

Idag har Andreas varit hemma med barnen eftersom Casper fick feber av sprutan. Jag däremot har haft personalmöte, kändes lite konstigt då jag bara har några pass kvar, men men.
Sen hem och städa eftersom vi skulle få besök.
Jessica har varit här 2 vändor idag, jätteroligt!!
Sen har min bror och jag skapat :) eller vi har försökt göra klart inbjudningarna, vilket inte alls gick så fort som jag tänkt mej då Andreas var kvick och snodde brorsan för datasnack. Suck tog ett par timmar innan vi ens kom i gång.
Men nu så har jag nog kläm på vad som ska skrivas så vi kan skicka ut dem i tid.

Ikväll är det hockey som gäller i det gahnströmskahuset, så jag har fritt att göra vad jag vill- utom att titta på tv- om jag inte vill se hockey.
Är så trött på sport, är det inte hockey så är det os, vm, em, sm eller nåt annat, i nån annan sport. Inte för att vi vill se i det här hushållet, men favortiprogrammen är ofta inställda pga sport.
Jag är en rutinmänniska och gillar inte när mina tv-rutiner bryts. Hahaha som att jag ser såå mycket på tv då?!

Imorgon ska jag jobba, barnen ska vara med mamma i Falun och sen är det ledig helg, med flera barnkalas. Sånt gillar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0