långhelg

Vad allt blir uppochner vid minsta lilla förändring! Igår var vi hem till kompisar och grillade, vi hade väldigt trevligt och tiden sprang iväg! Barnen var i sitt esse och hamnade inte i säng förens klockan var närmare 22. Vad gör väl det sa vi för vi är lediga och barnen kan sova imorgon bitti. Men barn gör inte alltid som vi föräldrar tänkt, utan båda barnen vaknade klockan 7! Deras pappa gick upp med dem då mamman i familjen inte fick upp ögonlocken. När mamman sen kom ner i elvatiden då låg 2/4 av familjen på soffan och sov så skönt, och Casper han lekte!

Så nu på kvällen tänkte vi slänga barnen i säng tidigt, men tjooo att de ville. Lua var utsövd och Casper han ville inte heller sova. Förstår hur viktigt det är med rutiner, men vad tråkigt om man aldrig kan göra nåt oväntat! Så jag tar den smällen,barnen mår inte dåligt av detta oväntade, spännande nya. Men jag skulle önska att de sov lite mer- när JAG vill att de ska sova!

Nu är min långhelg?? slut och imorgon börjar jobbet igen.
Trevlig helg på er alla lediga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0