mitt i natten

här sitter jag mitt i natten och skriver.
Allt jag skrev häromdan försvann så jag tappade sugen på att skriva.

Det har verkligen varit en annorlunda vecka för mej. Jag har jobbat en hel del och det har varit skoj.
I onsdags hade jag en riktig skitdag då allt som kunde gå fel gick fel, hade en riktig sammandrabbning med en som jobbar på barnomsorgsplaceringen. SKITGUBBE!! jag kände genom telefonen hur han satt där och log och såg ner på mej, en desperat mamma som inte hade en chans mot stora stygga vargen. Lua fick ingen plats på dagis där vi bor nu heller vilket gjorde mej ordentligt upprörd kan jag lova. Vi ska alltså i höst ha ett barn 1 mil ifrån oss på dagis och ett barn på samma gata som vi bor på. Jag blir så jävla arg!!!! Varför ska Lua drabbas av att Casper har allergi???? Måste hon verkligen göra det, hon drabbas på så många sätt ändå. Kan det inte räcka med ett barn i familjen som står utan kompisar i området? Ska hon också behöva göra det?
SKit blir arg bara jag skriver om det.
Efter det åkte jag till jobbet, och jag vet inte vad jag ska skriva men fy vad jag kände mej ensam. De har anställt en sommarvikarie eftersom jag inte kunde ta de passen. Här blir jag varslad pga arbetsbrist och sen erbjuden ett sommarvikariat. Jag får inte ihop det!! Om de nu ska klara sej utan mej varför ska de då ta in nytt folk, får de inte lov att klara sej utan mej då???
Ja ja inget jag kan göra åt saken, men det känns verkligen jättekonstigt!

Har även fått veta att tjänsten som jag hade förtur på har tillsatts av annan sökande- hur nu det har gått till?!
Måste ringa facket på måndag!

Ja som ni ser (om det är nån som läser) så har mitt humör inte varit på topp!
Och idag har det kanske inte varit bättre då solen sken och värmde skönt så jobbade jag- mitt sista pass, så från idag så är jag arbetslös....skitliv!
Nu kan jag inte skriva mer för då gråter jag igen.
Bättre att gå och försöka sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0