vardag igen

Så var helgen slut för den här gången, men när jag vaknar imorgon igen så är det väl fredag, nä ok inte riktigt men nästan iaf.
Jobbar ett par dar den här veckan, ska bli skoj!
I helgen har jag gått upp 10 kg minst, kalas med tårta och kakor i mängd och sen besök hela söndagen med fika som följd.
Kalas ja! Var och firade Lucas 2 års-dag och barnen lekte i flera timmar nöjt. Casper älskar studsmattan så vi måste nog snart köpa en vi med, trots A.s protester. Det finns inget annat som är så effektivt för Casper att få utlopp för sin energi!!
Tack familjen Johansson!!!

Idag började vi städa datarummet- sorterade papper och  slängde massor. Sen fick vi besök, så städet får fortsätta en annan dag!
vi åt kyckling i ugn med pepparrot och äppelsås, blev supernajs!! med greksallad och pommes för den som ville.
Sen hemlagad äppelpaj med vaniljgrädde till efterrätt. åhhhhh måste börja mitt nya liv snart!
Åt så magen står åt 4 håll!


Imorgon är det sång som gäller!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Näjje, du behöver inte alls tänka på vad du stoppar i dig, du är ju finast ändå! Snaaaart är jag i blge om dagarna och vi kan luncha :-D



Kraaaaam!

2009-05-13 @ 14:10:14
URL: http://zandrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0