allt eller inget!

jaja med bara en vecka mellan inläggen så får man väl vara nöjd iaf till en början ;-)

Idag började vi skola in Lua på nya dagiset, hon brydde sej inte nämnvärt om oss, så det kommer nog att gå bra!
Andreas är hemma den här veckan då han lyckats skada sej igen, förra veckan var det vänster knä och kryckor. Nu är det högerhand och gips i 3 veckor! Krossad knoge och sprickor i lillfingret så kan ni ju ana vad han gjort ;-)
....klanta--el...
Nu ligger han på soffan och fryser, jag och Lua har ätit lunch och nu åker vi nog ner till kupolen en sväng innan vi ska hämta Cappe från skolan.

Igår fyllde A. 32 och eftersom han inte skulle varit hemma hade jag inte bakat tårta. Men jag överraskade honom med en köpt istället. En svart prinsesstårta som visade sej vara (vad jag lärt mej) en prinstårta med blåbärssylt i. Ganska gott var det iallafall.
Lite paket inhandlade på Ullared fick han, och kanske kommer det nåt mer.

Till helgen är vi bjudna på dop på öjjen Gotland, funderar på att åka nu när vi inte kunde i somras, men vi har inte bestämt oss.




Kommentarer
Postat av: Sandra

;en shit, det är ju nästan så att landstinget skulle kunna gå runt bara på er lilla familj :-o ;-) Skämt åsido, trist emd alla skador och sjukdomar!!!! Gratta A så mycket från oss också, och hoppas ni lyckas ta er till Gotland och får en riktigt trevlig vistelse. Måste ses nån dag också, nu är det väldigt mycket för länge sedan.

2009-10-07 @ 09:13:40
URL: http://zandrisens.blogg.se/
Postat av: lin

Haha ja du Sandra, nästan så ;-)

fast ni ligger väl inte långt efter skulle jag tro :-(

Måste absolut ses snart!!!

Om inte annat så en lunch på stan kanske?

kramkramkram

2009-10-19 @ 23:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0