Ny dag- samma sak

Har idag också suttit med denna fältuppgift men den liksom glider ur mina händer, jag orkar inte!
Vi har inte idag heller fått något schema, känns fortfarande sisådär med tanke på att jag ska vara själv med barnen hela den här kursen.
Fick iaf en mysig eftermiddag med barnen som hämtades hem sent idag klockan 16.30. Hem och laga mat, kompencerade de av någon annan rullade köttbullarna och makaroner med en smaskig körsbärspaj och chokladglass. Lite måste man smöra för sej själv.
Lua somnade i soffan direkt efter middagen så jag och Cappe hann ut och plantera lite blommor, rensa ogräs och spela lite fotboll. Sen var jag tvungen att återgå till pluggandet och Cappe fick spela på datorn en stund innan han stupade i säng.

Missade kören ikväll på grund av detta pluggande samt att jag återigen har ont i halsen. Tror att det är allerig den här gången, för det gör ont i näsan och ont på ett konstigt ställe i halsen. Ja ja vad är väl en bal på slottet?

http://laijnen.files.wordpress.com/2008/12/snor.jpg

Nu ska jag återgå till pluggandet igen, så jag kommer i säng innan det är dags att kliva upp igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0