pluggplugg

Måndag redan, vad den här helgen gick fort!!
Hämtade hem karln i fredagskväll och sen har det mest varit mys på schemat, trots att jag hade massor av saker jag borde göra. Som tur är är jag ledig idag och kan jobba igen lite, eller snarare allt för imorgon måste jag lämna in det som jag ligger efter med i skolan, och det är inte lite det tyvärr- allt pga mina täta sjukhusbesök och allt jag drabbats av de senaste månaderna. Förra veckan var ju högskoleverket på skolan och gjorde en bedömning av vår utbildning, resultatet kommer i maj, jag hoppas verkligen att det går igenom, om inte nu så åtminstonde innan jag tar examen. Vill verkligen att det jag utsätter mej och familjen för ska vara mödan värd och att jag får igen det resten av livet!


Om några dagar är det påsk, en högtid som jag ända fram till 2000 firade i vår stuga i fjällen då vi sålde den efter att den varit i familjens ägo sedan 60-talet. De senaste åren har vi alternerat firandet hos mamma och min moster, men förra året åkte alla iväg på kryss- ja som vanligt alla utom Andy, jag och barnen för jag var vackert tvungen att jobba. I år har vi ingen aning om vad vi ska hitta på förutom att jag ska sjunga på långfredagen, fast nånting blir det väl antar jag- annars kan jag ju alltid roa mej med att plugga då jag har en stor tenta helgen efter :-/

Eftersom Andy är hemma den här veckan så kommer barnen hem tidigt också så det är väl bäst att sätta fart!

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0