Ber till en högre makt

När dagen började hade jag inte stora förhoppningar, förutom att sonen raskt studsade ur sängen när han upptäckte att det var första dagen att öppna julkalender. Lua sov gott vidare en timme till, tänk om hon kunde sova på helgen också..

Efter lämning på skola var det dagis tur, kom dit och läste på tavlan -MAGSJUKA men bläää nä vill inte vill inte vill inte!!! fick ändå lov att lämna Lua där då jag skulle till skolan. Ett barn och en fröken var hemma och var sjuk. Andy ringde och berättade att han jobbade i MINUS 27 grader!! INTE ok om du frågar mej!

Pluggade och åkte sen till skolan, lite illamående, pluggade på bra och sen var jag på utv. samtal för minstingen på dagis, väl där fick jag veta att ytterligare ett barn åka på magskiten. OJOJ vad jag skulle vlja ha henne hemma nu!

När jag kom hem och startade datorn fick jag veta att jag vunnit jättefina saker, jag som aldrig vinner så jag är extra glad över det! :-)

Nu ska jag plocka fram spyhink och extra handdukar I F A L L A T T något av barnen skulle bli dålig under natten, är hellre förberedd!

Själv har jag hällt i mej en halv påse vitpepparkorn och ber att vi ska få slippa den här gången! 1o gånger under förra vintern och våren räcker mer än väl!!

god natt!

kram
L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0