dan före dan före dan före...

Idag är det fredag och endast en vecka kvar till jul. Jag börjar få ångest! Ja inte för att det snart är jul och det ska grejas en massa, utan för att det snart är över. Jag älskar juletider med allt vad som hör till- julmusik, tända ljus, förväntan osv. och snart är det bara mörker kvar, flera månader med mörker.... Två dar kvar i skolan och sen är det självstudier, ska bli så skönt och jag längtar massor efter ett par dagar ledigt! Den här helgen kom inte "sambon" hem heller utan jag är själv med barnen och allt som ska fixas. Kanske kanske ska mamma ta dem i morgon så jag hinner med lite som behöver göras. På söndag ska jag sjunga igen, så skoj att sjunga lite julsånger, speciellt som jag inte kan vara med på midnattsmässan på julaftonen i år, nåt som annars är tradition. Cappe kom hem stolt som en tupp från discot ikväll, han hade minsann vunnit danstävlingen då han dansat "kramdansen" med två tjejer :-) Pappa upp i dagen ;-) Lua hon fick sej en åktur på skoveln när jag skulle skotta snö, sen var hon så trött att hon somnade i min famn medan jag pratade med en mamma till en av Cappes kompisar. Jag fick motion och hon en lekstund, toppenbra när det går att sammanföra- det är inte ofta ;-) Nu ska jag natta! kram L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0