har jag nåt att säga?

ja det undrar jag verkligen ibland!

Ni få som läser detta får hålla tillgodo med mina torftiga inlägg haha

Barnen är hos mamma och har sovit där för att vi skulle hinna få undan i garaget. Vi började med att sätta ihop garderoben och nu har vi även målat en del av golvet och taket, jag ska strax ner och måla väggarna, sen ska hela golvet målas innan de kommande 2 garderoberna skruvas ihop.
Det kommer bli så bra när det är klart!!! Min förhoppning är att det kommer vara varmt och skönt där nere så det går att sitta där och arbeta, vi ska flytta ner våra skrivbord :-) äntligen!!! som jag har väntat på att det där rummet ska bli ledigt!
Vad som ska in där, det får ni vänta och se ;-)

Nu ropar målarrollern på mej...

Kram
L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0