känner mej som 14 år...

och det inte på det där positiva ungdomliga sättet som jag kanske skulle önska, utan på det där skolaktiga sättet! Varför?
Jo för att idag har jag suttit hela dan och lyssnat på redovisningar på löpande band och såklart fick min grupp den sista tiden av alla- imorgon! Det innebär att jag hela dan hört den ena redovisningen bättre än den andra och ångesten har inte direkt minskat! Därav min känsla, från när högstadiet var som värst och vi alltid skulle redovisa och "träna oss i att stå inför de andra och prata"- tortyr!!

Ja men perfekt tänker kanske ni nu, nu har jag chansen att rätta till mitt arbete, men nej nej så enkelt får det inte vara! arbetet skulle vara inne redan 9 i morse så jag kan inte ändra nånting alls.

Imorgon ska jag stå där och bli bedömd på hur mycket jag lärt mej utantill, gah!

Lika bra att jag fortsätter plugga med andra ord, och plugga är nåt som resten av veckan kommer att bestå av också, för imorgon direkt efter maraton redovisningarna då delas tenorna ut och sen är det HEJ böcker och BYE världen för ett par dar.
Tur att jag inte längre har nån lust att se IDOL då alla mina favoriter redan åkt ut, så jag istället kan koncentrera mej på missbruk och riskbruk, möten i mellanrummet, och annat spännande ;-)

Imorgon ska C. ta bort stygnen i huvudet och efter det kommer morbror hit och åker skidor med honom, vilken toppen dag :-)

kram
L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0