Lördag

Sitter här helt allena denna lördagkväll, och det är faktiskt jätteskönt. Ja såklart saknar jag både barn och A. men jag har massor att göra och det passar mej perfekt att ta tag i det ikväll. En fundering bara! Traditioner, är att göra samma saker år efter år det fattar jag, MEN kan inte en tradition vara att se på film- vilken som helst? Måste det absolut vara SAMMA film varje år??? Är så himla trött på "En shrektig jul", "Grinchen", "ett päron till farsa", "Göta kanal" och alla andra filmer som alltid visas till jul. Snart kommer Ivanhoe också- precis som VARJE år. Hur är det de säger på nyårsafton? "Same procedure as last year?!" Ja ja jag ska inte vara sån, det kanske är bra för mej, för då kan jag få lite gjort istället för att sitta framför tv´n ;-) Nu måste jag tillbaka till mitt julpysslande, har inte alls hunnit med det jag skulle idag, men tvättat har jag, och slagit in kolor i papper, städat lite, bakat pepparkakor. Imorgon ska jag upp och sjunga, mamma kommer dit med barnen, på eftermiddagen ska familjerna Öhrn och Eriksson träffas för det årliga adventsfikat. så skoj att ses så här!! kram! L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0