TENTAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ojojoj vad ag just nu ångrar att jag tyckte att tentan verkade enkel och rolig! :-(( buhuuu vad den tar tid att skriva!

Som sagt jag skriver skriver skriver och..... axlarna gör svina ont och ryggen med för den delen, kan beror på att jag sitter på min mini-pc och skriver och en hård stol! :-(
(lånad bild)
seriöst! om min hjärna ser ut så där, är det inte konstigt att jag inte får in mer kunskap, den är ju redan full med en massa, hm...matnyttigt??! :-P



Hinner inte skriva så mycket mer än så idag för nu är min paustid slut för en stund, har suttit sen 8 i morse med break för lunch och skolsysterbesök med Cappis.

Ser att ni är några som läser bloggen iaf trots att det är ganska tyst i den, SKOJ! :-)

Kram
L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0