uppdatering :-)

Här kommer en snabb uppdatering, vi ska ut på isen för första gången i vinter och jag har egentligen inte alls tid att sitta här, men men...
Andy fick ett par finfina långfärdsskridskor i julklapp av min mamma och bror så de ska invigas.

Imorgon fyller min älskade storasyster 35 och det ska fixas fram en till present som ska skickas till henne i Stockholm, spännande att se vad det blir ;-)

Lite uppdatering av julen och så kommer lite senare, kanske idag :-)
Har man fööör mycket julklappar när Lua efter ett tag säger:
- jag vill inte öppna fler paket nu, vill inte ha mer!
ja det är frågan det ;-)

nu ska jag blåsa håret och klä mej, vi ligger lite efter i tiden efter att vi fick en lång välförtjänt sovmorgon till 11.10 då mamma ringde och väckte oss.

Kram
L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0