P!NK

För första gångne i mitt liv (ja jag vet det är pinsamt!) så har jag varit på konsert!! En stor riktig konsert!
jag, A., hans syster med kompis startade resan tidigt på fredagmorgon med Ullared som första mål. Efter ett par timmar där utan stora fynd :-( åkte vi mot Göteborg och väntande P!NK konsert. Jag var verkligen full av förväntan, som ett barn infr julafton ;-)
Konserten var mer än en fullträff, oj oj oj vilken njutning! <3
Redan i februari beställde vi biljetterna och vi har hunnit längta massor. Eftersom vi inte fått de biljetter och platser som vi ville ha så hade vi inga förväntningar om att sitta bra, men när vi kom in på arenan så upptäckte vi att vi satt på självaste gräddhyllan med scenen rakt framför oss- wow!
Solen sken och stämningen var på topp, P!NK var underbar.
Har lite dåliga kort från mobilen samt en inspelning på min favoritlåt "Dear mr president" men de håller jag för mej själv ;-)
Efter konserten åkte vi hemöver trötta men fulla av konsertadrenalin...iaf fram till strax nedanför Örebro, då tog krafterna slut helt. Kanske inte så konstigt då A. varit vaken nästan 30 timmar och dessfrinnan bara sovit 1,5 timme. En powernap togs vid en sjö och sedan fortsatte vi hem.
På lördagmorgon kom vi hem 8.00, la oss och sov ett par timmar och sedan brjade vi greja inför dotterna kalas som i sista stund bokades till söndagen. Var aningen trött men vad gör man inte för sina barn ;-) <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad härligt, jag hade också velat se den konserten, men jag jobbar ju :-( Kram!

2010-07-29 @ 12:15:39
URL: http://zandrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0