1 day to go

Nu är det en dag kvar på detta läsår, jag avslutar med en tenta i socialrätt, hade kanske varit skoj att slippa den...
Förstår inte hur jag helt plötsligt kan hitta så mykcet andra saker som jag MÅSTE göra, istället för att plugga till tentan, märkligt det där!
Jag kommer ju snart ha 11 veckor ledigt tillsammans med barnen och då förhoppningsvis hinna beta av den där listan på "vill göra", den har lagrats under lång tid och är just nu enorm! puh suck, ledigt var det ju jag skulle ha!
Kanske hinns det med bägge!

Idag har jag börjat mitt nya liv, oj oj oj vad stort det lät, och ja ibland känns det faktiskt som att det är det också ;-)

kram för nu!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ditt nya liv...? NU är jag nyfiken..!

2010-06-08 @ 09:20:24
URL: http://zandrisens.blogg.se/
Postat av: lin

ja du Sandra... vi kan ta det över en fika eller lunch sen ;-)

2010-06-08 @ 22:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0