1 juni

ja idag är dagen då jag brukar gå svartklädd- drastiskt jag vet, men det lite så jag känner,
Fast idag satte jag på mej  en turkos och brunklänning från början omedveten om vilken dag det var, men har nu bestämt att behålla den på!
Idag är det 24 år sedan min pappa bestämde sej för att inte längre leva med min mamma, min bror 2 år och 3 dagar och mej som skulle fylla 7 år 26 dagar senare. Vet inte längre om jag har nåt att säga om det, men just nu sitter jag i den sitsen att Cappe ska börja skolan till hösten och försöker känna mej in i tanken att lämna honom nu, men nej det går bara inte. Hur kan man??

Förövrigt känner jag mej väldigt svart ändå, vet inte vad det är, men kanske ett sommarlov kan få mej på bättre humör?! jag hoppas iallafall det!!

Idag ska jag träffa min vfu-handledare och sen på em ska jag ha en extra träff med Cappe skolfröknar då de ringde igår och bad om det efter några tester. Vet inte riktigt vad det handlar om och det känns jobbigt! Vet ju att han är ointresserad av skolan och allt som hör därtill, men varför har inte fröknarna tagit hand om det lite tidigare om det är ett problem?
Vad ska jag kunna göra?
Otillräcklig är bara förnamnet vad jag känner mej om jag säger så!

att lämna de här två, nej det finns verkligen inte, och jag kan inte heller förstå de som väljer att lämna sina barn!

Kommentarer
Postat av: stina

<3

2010-06-01 @ 20:34:42
Postat av: stina

kram på dig.

2010-06-01 @ 20:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0